Den overordna målsettinga med prosjektet er å undersøke om Polar Seafood og Aalesundfisk kan utvikle ein lønsam produksjon og omsetning av ulike typar fiskehovud i den kinesiske marknaden.
Hovud av torsk, sei, hyse, uer, brosme, lange, flekksteinbit, blåsteinbit, torsk og blåkveite vart produsert og testa ut hos utvalte importørar i Kina.
I Kina er det stort konsum av fiskehovud. Auka levestandar, stor tilgang på hovud og SARS har medført at marknaden for fiskehovud har vorte redusert i 2003 og 2004. Den vanskeleg marknadssituasjonen fekk innverknad for resultatet i vår undersøking. Prisnivået viste seg å vere for lavt til at det kan bli økonomisk interessant å satse på eksport av fiskehovud.
Kinesarane føretrekker fiskehovud med eit stort kjøtinnhald og mjuk konsistens i kjøt og bein. Hovud av blåsteinbit vart best likt av kinesarane. Når marknadssituasjonen for fiskehovud i Kina betrar seg, er importørane interesserte i å vidareføre arbeidet med å lansere blåsteinbithovud i den kinesiske marknaden.